Intro

A hetedik születésnap – már-már iskolás kor. A reklámhét kezd felnőni, mostanra meghatározó programsorozata a szegedi üzleti és kreatív életnek. Mindig is szerettük a reklámot: nézni, kritizálni, csinálni. S miközbe mi, reklámgyártók elbíbelődünk egy-egy termékkel, arra is gondolunk: egyben fogyasztók is vagyunk. A reklám és a fogyasztó között fellépő kölcsönhatás függ a fogyasztó reakciójától, a kölcsönhatás pedig végtelen. Nincs mit tenni: a reklám mindennapjaink része. Hat éve állt elő a Magyar Reklámszövetség azzal az ötlettel, hogy ünnepeljük meg a reklámot. Tesszük ezt Szegeden is:  idén úgy, hogy minden eddiginél izgalmasabb programsorozatot állítottunk össze. Gyere el te is a programokra május 2-6. között, hallgasd végig az előadásokat, vitatkozz, mondd el a véleményed – alakítsd a reklámról meglévő felfogásunkat – és hagyd, hogy mi is alakítsuk a tiédet!