Május 4., szerda, 10.00-12.00 és 14.00-16.00: Most mutasd meg – út a vállalkozóvá válás felé – diákverseny prezentáció

Délelőtt:

Góré Dániel – Krajkó Attila (SZTE): A közösségi média marketing célú felhasználása

Málnay Barnabás (Kitchen Budapest) Művészet és technológia egy platformon

Berki Viktor (SZTE): Ha kicsi, akkor személyes? A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata a kis- és középvállalkozások körében

Kertmegi Norbert (SZTE): A CF mint posztmodern gyermek avagy Egy ajánlórendszer szerepe a jövő marketingjében

Kazár Klára (SZTE): Fogyasztói tudatosság közszolgáltatási környezetben – a szegedi vízfogyasztási szokások kvantitatív vizsgálata

Délután:

Papp Váry Árpád (BKF): „Gerillareklám: könyörgöm, ne csak a vicc kedvéért”

Pataki Andrea (Kontaktia Kft.): Direkt marketing –a személyes kommunikáció magas iskolája

Benkő Lívia (Direkt Marketing Szövetség főtitkár): Sikeres karrier modell SZTE- től a főtitkári székig

Palásti Luca (SZTE): Az önmarketing és a személyes márka szerepe a munkaerőpiacon

Bagi Noémi (SZTE): Az oktatás légköre és az énhatékonysági elvárás összefüggéseinek empirikus vizsgálata a felsőoktatásban

Helyszín: SZTE Gazdaságtudományi Kar aula (Kálvária sgt. 1.)

Hozzászólás